Питання та відповіді

Ми зібрали найбільш розповсюджені питання наших користувачів та дали на них відповіді

Чи можу я підключити від свого роутера або ПК сусіда до Вашого інтернету?

Ні, підключення обмежується адресою, зазначеною в договорі. Абонент не має права займатися перепродажем наших послуг, і цей пункт прописаний в договорі. Якщо у Вас є бажання перепродувати наші послуги, то Вам необхідно укласти інший договір, в якому будуть прописані умови співпраці.

Чому швидкість Інтернету не відповідає замовленій?

Зменшувати швидкість доступу до Інтернету можуть наступні показники:

  • • Роутер. Якщо Ваш комп’ютер підключений не безпосередньо, а шляхом бездротового з’єднання. При з`єднанні через звичайтий бездротовий адаптер швидкість як правило не перевищує 25 Мбіт/с для стандарту 802.11g, та 75 Мбіт/с для стандарту 802.11n, а при віддалені від роутеру вона суттєво зменьшується. Завади у вигляді стін, перекриттів, металевих предметів також знижують швидкість роботи. Крім того, зверніть увагу на те, що для дводіапазонних роутерів на вищій частоті (5 Ггц) можливість долання завад радіосигналом значно нижче ніж длячастот 2,4 Ггц.

  • • Антивірус. Сучасні антивірусні програми, у межах своєї функціональності, не завжди можуть бути правильно налаштовані і це може знижувати швидкість доступу до Інтернету.

  • • Торенти та eMule. При закачуванні будь-якого файлу також можуть служити, як перешкода для визначення заявленої провайдером швидкості.

Крім того необхідно зважати на те, що швидкість доступу ділиться між абонентськими пристроями, підключеними на роутер, і, при виконанні замірів, необхідно відключити всі зайві пристрої.

Ми не радимо виконувати заміри мобільними телефонами, планшетами, нетбуками, тощо, так як технічні параметри цих пристроїв, як правило, не дозволяють працювати на швидкості більше 20 Мбіт.

Ми не радимо виконувати заміри мобільними телефонами, планшетами, нетбуками, тощо, так як технічні параметри цих пристроїв, як правило, не дозволяють працювати на швидкості більше 20 Мбіт.

Отже:

Необхідно підключити 1 (один) комп’ютер напряму без WiFi роутерів і будь-яких мережевих пристроїв.

Вимкнути антивірус.

Відключити торренти і eMule.

І навіть після цього швидкість не буде дорівнювати 100 Мбіт/с, технічна межа складає 95-96 Мбіт/с.

Якщо Ви користуєтесь торент клієнтом, налаштуйте використовувати тільки ТСР з’єднання: Настройка -> Конфигурация -> Дополнительно -> bt.transp_disposition = 5

Я їду у відпустку (відрядження, на дачу, ...) більше ніж на місяць. Чи можу я призупинити послугу використання інтернету?

Призупинення послуги можливе лише після отримання Абонентським відділом заяви від Абонента про тимчасове відключення (листом, електронною поштою, месенджерами). Заява повинна містити такі реквізити: Прізвище та ім’я Абонента, адресу підключення та дату припинення надання послуг. Послуга може бути підключена на строк до 3 місяців, не більше 3-ох разів за календарний рік. Блокування можна виконати не раніше 5 днів з дати подачі заяви. Призупинення послуги заднім числом не допускається.

Чи надаєте Ви реальну (білу) статичну IP - адресу?

У нас є дана послуга. Замовити Ви її можете зв'язавшись з відділом технічної підтримки або відправивши електронного листа на пошту із зазначенням контактної інформації (контактний номер телефону) після присвоєння статичнї IP-адреси, наш фахівець з Вами зв'яжеться

Що робити, якщо інтернет не працює / впала швидкість?

Найчастіші проблеми з відсутністю інтернету можуть виникати у випадку некоректної роботи додаткового обладнання абонента (роутер). Найчастіше дана проблема може вирішитися шляхом перезавантаження цього пристрою. Якщо проблема не вирішується, необхідно зв'язатися зі службою технічної підтримки за тел. +38 050 469 28 51, +38 063 305 75 00, +38 097 054 03 00

Як підключити послугу Телебачення?

На даний момент, можна активувати на ТБ приставках, телевізорах LG, Samsung, Android і Apple смартфонах і планшетах. Вам необхідно встановити додаток Trinity-tv далі під час включення цього додатка потрібно ввести код активації, який Ви можете дізнатися зв'язавшись з нашими фахівцями.

Наші переваги

Швидкий інтернет

до 1 Гбіт/сек на стабільній швидкості

Першокласний сервіс

Ми використовуємо сучасні технології та передові рішення в області телекомунікацій

Турбота про клієнтів

Ми цінуємо кожного клієнта і враховуємо всі вимоги наших користувачів

Легке підключення

Просто зателефонуйте до контакт-центру
+38 050 469 28 51
або залиште заявку на сайті

Бажаєте підключитись?

Якщо ви бажаєте підключитись до мережі INTERNET то зв'яжіться з нами за телефоном:
+38 050 469 28 51
+38 097 022 66 78
+38 093 004 26 24